Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Annesini banyoda siken cocuk Etiketi


Annesini banyoda siken cocuk Annesini_banyoda_siken_cocuk
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Eski Sevgilim Emel
Selam ben kenan,31 yşındayım ve ankara yaşıyorum size başımdan geçen harika bir anımı anlatmak istiyorum.. ben bir market işletmekteydim bundan yaklaş
1474
seks hikayeleri
EVİM EVİM-2
Mert’in kapısını yumruklayarak çabuk aç şu kapıyı diye gürledim. Çabuk ol dedim, kapıyı açtığında karşımda yaprak gibi titriyordu, hışımla odaya dalıp
4671
seks hikayeleri
Arkadasim Ve Ablalari
Arkadaşım ve Ablaları Mrb ben akin ankaradan. Kendimden bahsediyim. Ben 187 boy, 90kg, kumralim. Ben ve arkadasim emre evde porn izliyoduk. Evleri bo
3064
seks hikayeleri
O Ve Ben
Slm ben gogo ankara da bi apartmanda oturuyom 18 yaşındayım neyse başlim.bizim bi komşumuz var fatma teyze onunda bi oglu hakan hakan 5e gidiyo ve ço
1795
seks hikayeleri
Köpeği Siktik
Bir gün arkadaşım Mehmet ve fuatla beraber biranede içmiştik dışarıda komşu biranenin köpeği kaniş cinsi cini geziyordu ben zaten abazaydım tam ben de
0
seks hikayeleri
Sevgilim Kemal E
Sevgilim kemal e ............................................... ben 21 yasinda 185 boyunda 70 kiloda tamamen parlak bir bisexal yada ap im...istanbu
1817
seks hikayeleri
yengem ve ben ilk
ben erkan 21 yaşındayım askerden yeni geldim hikayem 1 ay önce gerçekleşti yengeme karşı büyük ilgim vardı cok sexiydi onu cok arzuluyordum askerden d
18237
seks hikayeleri
Apartmanda Gotten
Apartmanda götten sevgilimle birbirimize yanıyoruz her cumartesi gecesi msjlaşıp birbirimizi boşaltıyoruz birgün teyzemin oğlunun oturduğu apartm
2640
seks hikayeleri
karşıyaka
Mrb arkadaşlar, ben izmirden yeliz. bu olay tamamen benim başımdan geçmiştir ve gerçektir. bu siteyi daha yeni buldum ve paylaşmak istedim. olayın baş
2346
seks hikayeleri
olgun bayandaki teçrube
Merhaba ben baran izmirden çok heyacanlanıpta yaşadığım bu olayı sizlerle paylaşmayı uygun buldum neşe 42 yaşında minyon tipli ve oldukça bakımlı b
17318
seks hikayeleri
Koca Götlü Teyzem
|slm yeni yazıyorum size geçen hafta başımddan geçen bir olayı anlatmak istiyorum teyzem şehir dışında otururdu onlara gitmiştim kocası rvde yoktu .
10210
seks hikayeleri
Tombulum Ama Seksiyim
Nüfusu iki bini geçmeyen, beş yüz haneli bir kasabada yaşıyorum. Kasabada bulunan ortaokulu bitirdikten sonra babam liseye gitmeme izin vermedi ve 18
2132
seks hikayeleri
Neden Olmasın 1
Cuma günü oğlanı bizim bakıcıdan almaya giderken peşime bir sokak iti takıldı. Kah yanımda, kah arkamda gezinip duruyordu. Aslında hayvanlarla aram iy
6155
seks hikayeleri
Yarrak Hastası Gül
Bu buraya gonderdıgım ıkıncı hıkaye yaz basında bır kızla tanıstım ısmı gul yası 25 fena bır manıta dukkana alısverıse gelmıstı ama o benden bende on
3528
seks hikayeleri
Okumayin Sakin
Okumayin Sakin Selamun aleykum…Nasilsiniz Gardas eyimisiniz?ben simdilik iyiyim size basimdan gecen bir sikis hikayesi anlaticim..Bigün elazigi
3831
seks hikayeleri
Keranedeki Ayaklar
30 yaşındayım, yakın zamana kadar yıllardır beynimi kemiren bir kadın ayağıyla sevişememe ızdırabım sonunda yaşayarak bu mutluluğu tattım. Hem de fazl
1459
seks hikayeleri
arkadaşımın güzel anası
Yazlık komşumuz yakın arkadaşım Turanın annesi çok güzel. Her zaman hayallerimi süsleyen 43 yaşında olgun, bakımlı ve seksi bir kadındır. Ailelerim
79931
seks hikayeleri
Teyzemin Kızını Domalmışken - Kısa Hikaye
Teyzemin Kızını Domalmışken - Kısa Hikaye Ben ank bulut sizlere basımdan gecen bi olayı anlatmak istiyorum ben 1.90 boyunda 76kilo biriyim bundan 1
5938
seks hikayeleri
yatakta makbuleyle
slm ben gaziantepten mehmet bu anlatacağım olay tamamıyla gerçektir.bizim mahalleye makbule adında bir fıstık taşınmıştı.ben bunu ilk gördüğümden itib
1618
seks hikayeleri
Banyoda Çiş Keyfi
Ben 32 yaşında evliyim. İşyerinde beraber çalıştığımız hülyanın üniversite sınavından sonra bizim eve gelecekti. Hanımı annesigile göndermiştim. Sınav
9539
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :